GYIK

Főoldal /  GYIK

  • Nálunk akár 1 órán belül is megtörténhet a kiszállás.
  • Ha kéri az adott munkát, a kiszállás ingyenes.
  • Nyugdíjasoknak 10% kedvezményt biztosítunk.
  • Az anyagbeszerzést is vállaljuk, saját raktárunkból táplálkozunk.
0-24 órában kiszállunk.
Ha a víz nem melegszik megfelelően, szokatlan zajokat hall, vízszivárgás jelentkezik, vagy a bojler túl sok áramot fogyaszt, akkor érdemes szakemberhez fordulni.
  1. Javasolt évente egyszer ellenőriztetni a bojlert, hogy megelőzze a vízkövesedést és az esetleges meghibásodásokat.

 

  • Azonnal zárja el a fő vízcsapot, és hívjon szakembert a probléma gyors elhárítása érdekében.

Ha indokolatlanul magas a vízfogyasztás, nedves foltok jelennek meg a falon, vagy dohos szagot érez, az beázásra utalhat.

 

  • Ellenőrizze, hogy a vízvezeték nem fagyott-e el télen, vagy nincs-e szivárgás a csatlakozásoknál. Ha a probléma fennáll, szakember segítsége szükséges.

Tavasszal és ősszel érdemes megnézni a csap állapotát, különösen a téli fagyások megelőzése érdekében.

 

  • Ennek oka lehet a tömítés elhasználódása, a szelep hibája vagy a tartály belső szerkezetének meghibásodása.

  • Ne öntsön olajat, zsíros anyagokat a lefolyóba, használjon lefolyószűrőt, és időnként öblítse át a rendszert forró vízzel.

Küldjön üzenetet

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és gondoskodunk róla, hogy otthonában újra zavartalanul folyjon a meleg víz!

Legfőbb célunk, hogy minden munka során kivételes ügyfélszolgálatot nyújtsunk, biztosítva, hogy ön mindig maximálisan elégedett legyen az eredménnyel.

HÍVJON +36-20-323-00-58